piątek, 27 kwietnia 2012

TAG 11 Questions


Takiego rozbudowanego TAGa jeszcze nie widziałam i dziękuję dziewczynom za oTAGowanie mnie :) Fajnych rzeczy można się dowiedzieć czytając odpowiedzi blogerek, czasem mi się wydaje, że tylko ja mam np. jakieś „dziwne” nawyki, w tu się okazuje, że jest nas więcej.


Więc przechodząc do konkretów…

Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera ,odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2.Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4.Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.



Pytania od Anuullii:
1. W jakim wieku zaczęłaś się malować?

To była druga klasa gimnazjum, zaczęłam używać korektora pod oczy


2. Czym się kierujesz przy kupowaniu kosmetyków? Ceny, składy, opinie innych, reklama....

Nie ukrywam, ze lubię oszczędzać, więc cena i też opinia innych


3. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?

Paletkę z cieniami Sensique


4. Jak dziś jesteś umalowana?

Odżywka na rzęsy i brwi, bo cały dzień siedzę w domu


5. Z czego się składa Twój podstawowy makijaż?

Podkład, odrobina pudru, cień do powiek (z bazą) i tusz do rzęs


6. Ulubiony kosmetyk do włosów to......

Do włosów używam tylko szamponu i czasem je olejuję, przy czym mam zdrowe, zadbane włosy, nic im nie szkodzi, nie patrzę na SLSy i nie mam ulubionego kosmetyku do włosów


7. Twoje największe osiągnięcie w dotychczasowym życiu?

Trudno wymienić jedno… Zdanie matury, prawa jazdy


8. Wyobraź sobie, że możesz na jeden dzień zamienić się w zwierzę, co to by było?

Kot :D


9.Jeśli byś mogła co byś w sobie zmieniła?

Chciałabym się raz i na zawsze pozbyć wąsika


10. Co robisz na codzień?

Aktualnie szukam pracy, chociaż wszystko wskazuje na to, że niedługo ją będę miała. Nie, nie studiuję, chociaż powinnam być na pierwszym roku, ale już po kilku tygodniach zrezygnowałam z kierunku.


11. Co planujesz robic w długi majowy weekend:)

Duuużo spacerów, jakiś piknik z moim ukochanym, odwiedzenie ZOO :)


 -----***----------------------------------***----------------------------***-------------------------------***---



Pytania od Meraji:
1. Który z domowych obowiązków lubisz najbardziej a który najmniej?

Lubię zmywać naczynia, ale nie lubię wycierać kurzy :D


2. Lubisz gotować, wolisz piec czy w ogóle nie tykasz się kuchni gdy nie musisz?

Ostatnio robię w kuchni wszystko co się da (zaraz biorę się za tiramisu :P)


3. Kolczyki, pierścionki czy coś na szyję?

Moje własnoręcznie robione kolczyki


4. Włosy proste, falowane czy kręcone? Jakie masz a jakie chciałabyś mieć?

Mam proste, a chciałabym mieć fale


5. Kawa czy herbata? :)

Zielona herbata, a czasem kawa


6. Jakbyś miała wybrać dla siebie sukienkę, nie patrząc na koszta, jak by ona wyglądała? (inspiracje proszę! ;)

Hm, idzie lato, więc kolorowa (najlepiej w kwiatki jakieś), zwiewna, odcinana w pasie i lekko rozkloszowana. No i do kolan :D


7. Lubisz zdobienia na paznokciach czy wolisz jednolity kolor?

To zależy jaki mam humor i czym mam wenę na wzorki


8. Czy przy malowaniu paznokci używasz bazy, lakieru i topu? Czy pomijasz któryś z tych etapów?

Czasem używam odżywki jako bazę, ale nie zawsze, a topu w ogóle. Kiedyś kupiłam top (teraz w mojej wymiance), ale to nie na moje nerwy (nie lubię czekać aż to wszystko wyschnie)


9. Czy kiedykolwiek próbowałaś w znaczący sposób zmienić swoją wagę (schudnąć, przytyć)? Z jakim efektem? :)

Nie, nie próbowałam. W podstawówce byłam kluseczką, ale w gimnazjum samo się poprawiło, przez liceum też nic, teraz jestem zadowolona z tego jak wyglądam (o rany, ja to napisałam… :D). Ale od miesiąca włączam sobie jakieś aerobiki na youtubie, ale robie to raczej dla zdrowia.


10. Czy gdybyś miała do dyspozycji plastikowy kosz ogrodowy (no wiecie jaki) to czy zmieściłabyś tam wszystkie swoje kosmetyki?

Tak


11. Jesteś typem "chomika", który ma mnóstwo zapasów kosmetycznych czy kupujesz na bieżąco?

Zapasy najczęściej robię np. w mydłach, szamponach (jak jest jakaś promocja), kolorówce nie, ale za to zbieram wszelkie możliwe pudełka, opakowania, kartoniki i butelki :D


Ufff…  Jakoś przebrnęłam :D


Teraz moje pytania:



1.      Czy używasz różne pudełka po kosmetykach do chowania jakiś drobiazgów?

2.      Korzystasz z promocji?
3.      Czy kupujesz same markowe ubrania, kosmetyki, itp. czy nie brzydzisz się second-handów?

4.      Wolisz zimę czy lato?
5.      Czy farbowałaś włosy? Ile razy, w jakim wieku pierwszy raz? Z jakiego koloru na jaki?

6.      Masz w kosmetykach porządek czy „kontrolowany”  misz-masz?

7.      Wolisz oglądać filmy czy czytać książki jak masz wolny czas?

8.      Czy bez pomalowanych paznokci nie wyobrażasz sobie życia?

9.      Gdzie planujesz wakacje?

10.  Czy masz jeszcze jakieś hobby oprócz prowadzenia bloga?

11.  Ile masz par butów na obcasie? A może wolisz płaskie obuwie?


I wędrują one do:








 

7 komentarzy:

  1. Ja też mam proste tzn proste w wywijanymi końcówkami we wszystkie strony, a marzą mi się takie piękne fale:)
    Dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odpowiedź :)
    Wow, robisz własne kolczyki, też kiedyś robiłam :) Tiramisu... prześlesz trochę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie :) Postaram się odpowiedzieć jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiernie mi miło za otagowanie, aczkolwiek najpierw planuję ogarnąć swoje życie w realu, potem życie w wirtualu czyt. bloga a potem odpowiedzieć na zaległe tagi ;)) natomiast obiecuję odpowiedzieć, bo jest bardzo ciekawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ci bardzo za otagowanie,kurczę muszę się wziąć za odpowiadanie na Tag-i bo narosły:D
    Mniam Tiramisu,kocham!:D

    OdpowiedzUsuń