czwartek, 2 lutego 2012

Nowe łupy lumpeksowe

Dzisiaj będzie niekosmetycznie, ale chcę się pochwalić moimi nowymi ciuszkami z lumpeksu.

Oto pierwsza zdobycz:



Idealna na lato, sięga mi do połowy uda. Może być na zakupy, randkę, drinka albo spacer. Jestem bardzo zadowolona, bo jak zaczyna już być naprawdę gorąco to nie mam się w co ubrać zamiast spodni. Hm, w sumie na zimę do dżinsów też można spróbować ją ubrać…

Cena: 12 zł

Drugie cudo prezentuje się tak:




Trochę krótsza niż tamta, zakrywa mi pupę tak na styk, ale schylić się jeszcze mogę :D świetnie się spisała na imprezie w klubie z kryjącymi czarnymi rajstopami. Może być na co dzień, ale do cioci na imieniny też będzie git.

Cena: 5 zł, Vero moda, rozmiar S, ale ja bym jej dała M, bo trochę za szeroka. Ale na długość rzeczywiście S.

No dobra, wystarczy już tych przechwalanek na dzisiaj ;)

1 komentarz: