sobota, 5 maja 2012

Filmowy post

Jakoś tak ostatnio nie mam weny na żadną nową notkę. Mam kilka tematów, trochę zdjęć, ale nie chce mi się usiąść i w końcu czegoś napisać. Dlatego nie wiem kiedy mnie natchnie radosna twórczość.
A ostatnio obejrzałam bardzo fajną komedię i postanowiłam Wam o niej napisać, może nie wszyscy ją znają. A myślę, że ten film jest idealny na totalny relaks, którego każdy czasem potrzebuje :P


Mam na myśli „Och, życie”. Wg filmwebu jest to dramat, romans i komedia w jednym :D Dramat dlatego, że w filmie ma miejsce tragiczny wypadek, w którym giną rodzice małego niemowlaka. Romans dlatego, że na opiekunów wyznaczeni zostają najbliżsi przyjaciele małżonków, którzy, co tu dużo pisać, nienawidzą się. Ale jak to w takich filmach bywa ta mała istotka zbliża ich do siebie. A komedia wiadomo, cała historia doprawiona zabawnymi momentami.


W filmie występuje Katherine Heigl, którą polubiłam dzięki tej roli. Natomiast mój chłopak jest fanem pana, który się zwie Josh Duhamel.


Film polecam do obejrzenia w jakąś leniwą niedzielę, nie trzeba przy nim myśleć i przy okazji się odprężymy :)



2 komentarze:

  1. Oglądałam i kocham! Szczególnie usypianie dziecka przez jazdę samochodem o 2 nad ranem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, chciałam to obejrzeć! Po opisie wydaje się być fajny :) Muszę koniecznie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń