poniedziałek, 28 listopada 2011

Niekosmetyczny pomysł na prezent ;)

A więc jak w tytule, a u mnie w kolorystyce takiej a nie innej, bo dla chłopaka :D
Mikołajki i święta się zbliżają to może ktoś skorzysta :)

1 krok- bierzemy farby, pastele, kredki, co kto lubi...

                                                                                                                                                    
2 krok- malujemy papier (wcześniej wymierzony) w dowolne wzory. Potem wzięłam jeszcze maznęłam po farbach lakierem do drewna, ale uwaga, żeby nie rozmazać kolorów

                                                   
                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                          
    3 krok- oklejamy tym papierem karton, puszkę, co nam przyjdzie do głowy (ja wzięłam pudełko i puszkę po mojej ulubionej masie krówkowej, ale pamietajmy, że to jest metal, więc żeby klej nam to złapał musimy ją potraktować wcześniej papierem ściernym). Klej zwykły w sztyfcie da radę, ale ja dla pewności wzięłam inny


                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
4 krok- kiedy juz okleimy to warto zrobić coś takiego żeby klej na pewno dobrze wykonał swoje zadanie :)
                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                    
krok 5- gotowe :)



 Wiem, ze można kupić ładne, gotowe pudełka jakie tylko się chce, ale ja zawsze lubiłam taką ręczną robotę i moze nie jest to zbyt piękne, ale samo bawienie się z tym sprawiło mi radość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz