czwartek, 1 grudnia 2011

Problem z blogiem :(

Serdecznie Was przepraszam, ale pewnie jak wchodziłyście na mojego bloga to wyświetlał się Wam komunikat, że został on usunięty. Oczywiście nie przeze mnie. Jak ja to zobaczyłam to się strasznie wystraszyłam, napisałam wiadomość do bloggera, ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Aż tu dzisiaj pomyślałam: wejde, zobacze, a może coś się zmieniło i jest! Bardzo się cieszę, bo już sie pogodziłam ze stratą nowo stworzonego przeze mnie światka, do którego już się zdążyłam przywiązać :)

Mam nadzieję, że mnie nie opuściłyście :*

Więc witam spowrotem :)

1 komentarz:

  1. Miałam to samo! Strach o to wszystko, co napisane, o te wszystkie komentarze o ten mały światek, który został stworzony był...
    Ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło ;)

    OdpowiedzUsuń